septembre 10, 2016

Forum

Request for Information - UA Bombing  

RSS

Eran Mintor
(@Eran Mintor)
07/04/2018 1:59  

Hello Commanders,

My name is Eran Mintor, I am an independent pilot who has been spending the last few months doing extensive research on UA's and their effects on stations. My goal is to reach a better undstanding of the mechanics surrounding station shutdowns. Research in this field has many applications, including informing what pre-emptive defensive measures are needed to stave off an attack.

It's come to my attention that several of your stations have come under attack from UA bombers and would be pleased if you could share any details to help my understanding of what is going on. Do you know who is attacking you and with how many UA?

Regards,

Eran

RépondreQuoteRésolu
 Eran Mintor
(@Eran Mintor)
12/04/2018 10:52  

Bonjour Commandants,

Je m'appelle Eran Mintor, je suis un pilote indépendant qui a passé les derniers mois à faire des recherches approfondies sur les UA et leurs effets sur les stations. Mon but est d'atteindre une meilleure résistance aux mécanismes entourant les arrêts de la station. La recherche dans ce domaine a de nombreuses applications, y compris l'information sur les mesures préventives préventives nécessaires pour éviter une attaque.

J'ai été informé que plusieurs de vos stations ont été attaquées par des bombardiers UA et je serais heureux si vous pouviez partager des détails pour m'aider à comprendre ce qui se passe. Savez-vous qui vous attaque et avec combien d'UA?

Cordialement,

Eran

RépondreQuote

Laisser une réponse

Le maximum de fichier autorisé est de 10 MB

En travaux

Veuillez Connexion ou Inscription